W dniach od 15 do 26 kwietnia 2024 roku firma będzie nieczynna.

Gwarancja i zwroty

WARUNKI GWARANCJI ORAZ UŻYTKOWANIA PRODUKTÓW RADZIKONE

  • Cały asortyment Radzikone to sprawdzone, przetestowane oraz bardzo wytrzymałe konstrukcje z zastosowaniem najwyższej jakości komponentów, które są wykonywane z dużą starannością o szczegóły, by mogły służyć przez wiele lat.
  • Firma Radzikone nie bierze odpowiedzialności prawnej za skutki montowania oraz używania produktów Radzikone w pojazdach mechanicznych. Produkty do użytku wyłącznie w terenie. Nie do używania na drogach publicznych. Brak homologacji.

  • Wszystkie części oraz elementy zestawów Lift 3” oraz 4" Radzikone są objęte następującą gwarancją, bez limitu kilometrów:
    • 10 lat na główne podzespoły Radzikone
    • 3 lata na części eksploatacyjne, tj. amortyzatory, sprężyny, poliuretany, sworznie, końcówki drążków.
  • Wszystkie pozostałe produkty Radzikone są objęte 10-cio letnią gwarancją, bez limitu kilometrów.
  • Gwarancja udzielana jest na podstawie złożonego zamówienia.
  • Okres gwarancji rozpoczyna bieg z chwilą zakupu produktu.
  • Gwarancja jest wykonalna na terenie Polski.
  • Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne produktu, tj. ukryte wady fizyczne tkwiące w produkcie.
  • Gwarancja nie obejmuje:
    • instalacji;
    • montażu;
    • uszkodzeń mechanicznych;
    • zniszczeń powstałych z winy Klienta;
    • oznak normalnego zużycia;
    • modyfikacji;
    • prób naprawy przez Klienta lub nieuprawnioną do tego osobę lub Serwis;
    • wad powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub montażu (niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi);

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

REKLAMACJE:


W celu reklamacji Produktu na podstawie niniejszej gwarancji, należy nie później niż przed datą wygaśnięcia okresu gwarancji , przekazać do firmy RADZIKONE (osobiście lub przesyłką) kompletne zgłoszenie reklamacyjne.

- Produkt, którego dotyczy reklamacja + czytelny opis wady wraz z danymi Klienta (Imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy) NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES WIDOCZNY NA STRONIE WWW PRODUCENTA: WWW.RADZIKONE.PL/KONTAKT.HTML.
(koszt wysyłki pokrywa Klient)

W przypadku braku któregokolwiek z powyższych elementów reklamacja nie zostanie rozpatrzona.

W przypadku realizacji reklamacji poza terenem Polski doliczony zostanie koszt wysyłki.

O drodze usunięcia wady produktu (naprawa / wymiana/ całkowity zwrot) decyduje wyłącznie firma Radzikone. Decyzja o uznaniu / odrzuceniu reklamacji jest podejmowana przez firmę Radzikone w ciągu 14dni od otrzymania reklamacji.

ZWROTY:


Zwrot zakupionego towaru, bez podania przyczyny, może nastąpić w terminie 14 dni od daty dostawy, po uprzednim kontakcie ze sprzedającym.
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion montażu lub użytkowania.
Koszt wysyłki zwracanych towarów leży po stronie kupującego.