WARUNKI GWARANCJI ORAZ UŻYTKOWANIA PRODUKTÓW RADZIKONE
- Cały asortyment Radzikone to sprawdzone, przetestowane oraz bardzo wytrzymałe konstrukcje z zastosowaniem najwyższej jakości komponentów, które są wykonywane z dużą starannością o szczegóły, by mogły służyć przez wiele lat.
- Firma Radzikone nie bierze odpowiedzialności prawnej za skutki montowania oraz używania produktów Radzikone w pojazdach mechanicznych. Produkty do użytku wyłącznie w terenie. Nie do używania na drogach publicznych. Brak homologacji.
- Wszystkie części oraz elementy zestawów Lift 3” oraz 4" Radzikone są objęte następującą gwarancją, bez limitu kilometrów:
- 10 lat na główne podzespoły Radzikone
- 3 lata na części eksploatacyjne, tj. amortyzatory, sprężyny, poliuretany, sworznie, końcówki drążków.
- Wszystkie pozostałe produkty Radzikone są objęte 10-cio letnią gwarancją, bez limitu kilometrów.
- Gwarancja udzielana jest na podstawie złożonego zamówienia.
- Okres gwarancji rozpoczyna bieg z chwilą zakupu produktu.
- Gwarancja jest wykonalna na terenie Polski.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne produktu, tj. ukryte wady fizyczne tkwiące w produkcie.
- Gwarancja nie obejmuje:
- instalacji;
- montażu;
- uszkodzeń mechanicznych;
- zniszczeń powstałych z winy Klienta;
- oznak normalnego zużycia;
- modyfikacji;
- prób naprawy przez Klienta lub nieuprawnioną do tego osobę lub Serwis;
- wad powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub montażu (niezgodnego z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi);
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
REKLAMACJE:
W celu reklamacji Produktu na podstawie niniejszej gwarancji, należy nie później niż przed datą wygaśnięcia okresu gwarancji , przekazać do firmy RADZIKONE (osobiście lub przesyłką) kompletne zgłoszenie reklamacyjne.
- Produkt, którego dotyczy reklamacja + czytelny opis wady wraz z danymi Klienta (Imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy) NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES WIDOCZNY NA STRONIE WWW PRODUCENTA: WWW.RADZIKONE.PL/KONTAKT.HTML.
(koszt wysyłki pokrywa Klient)
W przypadku braku któregokolwiek z powyższych elementów reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
W przypadku realizacji reklamacji poza terenem Polski doliczony zostanie koszt wysyłki.
O drodze usunięcia wady produktu (naprawa / wymiana/ całkowity zwrot) decyduje wyłącznie firma Radzikone. Decyzja o uznaniu / odrzuceniu reklamacji jest podejmowana przez firmę Radzikone w ciągu 14dni od otrzymania reklamacji.
- Produkt, którego dotyczy reklamacja + czytelny opis wady wraz z danymi Klienta (Imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy) NALEŻY WYSŁAĆ NA ADRES WIDOCZNY NA STRONIE WWW PRODUCENTA: WWW.RADZIKONE.PL/KONTAKT.HTML.
(koszt wysyłki pokrywa Klient)
W przypadku braku któregokolwiek z powyższych elementów reklamacja nie zostanie rozpatrzona.
W przypadku realizacji reklamacji poza terenem Polski doliczony zostanie koszt wysyłki.
O drodze usunięcia wady produktu (naprawa / wymiana/ całkowity zwrot) decyduje wyłącznie firma Radzikone. Decyzja o uznaniu / odrzuceniu reklamacji jest podejmowana przez firmę Radzikone w ciągu 14dni od otrzymania reklamacji.
ZWROTY:
Zwrot zakupionego towaru, bez podania przyczyny, może nastąpić w terminie 14 dni od daty dostawy, po uprzednim kontakcie ze sprzedającym.
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion montażu lub użytkowania.
Koszt wysyłki zwracanych towarów leży po stronie kupującego.
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion montażu lub użytkowania.
Koszt wysyłki zwracanych towarów leży po stronie kupującego.